Google Adwords 10. Yılını kutlamak adına yeni bir kampanya başlattı.  Google Adwords 10 Yıllık Başarı Öyküsü adını verdiği bu etkinlikte siz reklam verenlerin Google Adwords sayesinde çevrimiçi ağda ne kadar başarı gösterdiğinizi kapsıyor. Yapmanızı istediği tek şey ise bir başarı öyküsü yazıp Google’ye göndermek işte Google Adwords’ün reklamverenlerine yolladığı mail.

Merhaba,
Larry ve Sergey, Google’ı kurduktan yalnızca iki yıl sonra, 2000’de, çevrimiçi reklamcılık programımız AdWords’ü kullanıma sunduk. Bu ürünün öyküsü gerçekte sizlerin, yani reklamverenlerimizin ve iş ortaklarımızın öyküsüdür. Geçtiğimiz on yıl boyunca bu yeni çevrimiçi dünyayı oluşturmak için çalışırken, sizlerin hırsından, yaratıcılığından ve yenilikçiliğinden ilham aldık.
Bu nedenle, bu anı anlamlı kılmanın en iyi yolunun, öykülerinizi ve başarılarınızı dünyayla paylaşarak siz AdWords reklamverenlerini alkışlamak ve onurlandırmak olduğunu düşündük. Bu Aralık ayında, AdWords’ün 10. doğum günü kutlamalarının bir parçası olarak, bize öykülerini anlatan işletmelerin gösterildiği bir dünya haritası yayınlayacağız. Öykünüzü (kim olduğunuzu, işinizi, işinizin nasıl geliştiğini ve çevrimiçi reklamcılığın başarınızda oynadığı rolü belirterek), kısa bir YouTube videosunda (üç dakika veya daha kısa) ya da yazılı olarak (en çok 750 karakter) anlatarak bize katılabilirsiniz.
Daha fazla bilgi için bu web sitesine bakabilirsiniz. Sitede, öykülerin nasıl gönderileceğiyle ilgili talimatlar ve örnek videolar yer almaktadır. Bu blogu, elimize geçen en yeni AdWords 10. doğum günü haberleriyle güncellemeye devam edeceğiz.
Peki, sizin hikayeniz nedir?
– Google AdWords Ekibi

Merhaba,
Larry ve Sergey, Google’ı kurduktan yalnızca iki yıl sonra, 2000’de, çevrimiçi reklamcılık programımız AdWords’ü kullanıma sunduk. Bu ürünün öyküsü gerçekte sizlerin, yani reklamverenlerimizin ve iş ortaklarımızın öyküsüdür. Geçtiğimiz on yıl boyunca bu yeni çevrimiçi dünyayı oluşturmak için çalışırken, sizlerin hırsından, yaratıcılığından ve yenilikçiliğinden ilham aldık.
Bu nedenle, bu anı anlamlı kılmanın en iyi yolunun, öykülerinizi ve başarılarınızı dünyayla paylaşarak siz AdWords reklamverenlerini alkışlamak ve onurlandırmak olduğunu düşündük. Bu Aralık ayında, AdWords’ün 10. doğum günü kutlamalarının bir parçası olarak, bize öykülerini anlatan işletmelerin gösterildiği bir dünya haritası yayınlayacağız. Öykünüzü (kim olduğunuzu, işinizi, işinizin nasıl geliştiğini ve çevrimiçi reklamcılığın başarınızda oynadığı rolü belirterek), kısa bir YouTube videosunda (üç dakika veya daha kısa) ya da yazılı olarak (en çok 750 karakter) anlatarak bize katılabilirsiniz.
Daha fazla bilgi için bu web sitesine bakabilirsiniz. Sitede, öykülerin nasıl gönderileceğiyle ilgili talimatlar ve örnek videolar yer almaktadır. Bu blogu, elimize geçen en yeni AdWords 10. doğum günü haberleriyle güncellemeye devam edeceğiz.
Peki, sizin hikayeniz nedir?
– Google AdWords Ekibi ”

Sizde Başarı öykünüzü Google’ye gönderin kimbilir belkide siz seçilirsiniz.

Saygılarımızla