Genelde her reklamverenin en büyük sorunu olan reklamlarını görememe sorunu bu ve diğer bir kaç konu başlığında inceleyip yanıt bulmaya çalışacağız. Google adwords yardım forumundaki şu makalelerinizi bilginize sunuyorum.
” Reklamlarınızı görememenize neden olabilecek, sık karşılaşılan bazı durumlar vardır. Bu nedenleri belirlemenize yardımcı olmak için güçlü bir araç geliştirdik:
Reklamlarınızı görememenizin gerçek nedenini öğrenmek için Reklam Teşhis Aracı’nı kullanın . Bu araca, hesabınızın Araçlar sekmesini kullanarak istediğiniz zaman erişebilirsiniz.
Ayrıca, önce Kampanyalar, ardından da Anahtar Kelimeler sekmesini tıklayarak herhangi bir anahtar kelime için anında teşhis işlemi yapabilirsiniz. Herhangi bir anahtar kelimenin yanındaki konuşma balonu simgesini tıkladığınızda daha fazla bilgi görünür.
Reklamınızın önizlemesini yapmak için, normal bir Google araması yapmak yerine Reklam Önizleme aracını kullanın. Reklamınızı Google’da birçok kez aratmanız, reklamınızın birçok gösterim almasına ve tıklama oranınızın (TO) düşmesine yol açarak reklam konumunuzu etkileyebilir. Bu nedenle, aratma yöntemi yerine Reklam Önizleme aracını kullanın.
Bunun yerine aşağıdaki seçeneklerden durumunuzu en iyi anlatanı tıklayarak, reklamınızın görünmemesinin olası nedenlerinden bazılarını incelemeyi de seçebilirsiniz:

Genelde her reklamverenin en büyük sorunu olan reklamlarını görememe sorunu bu ve diğer bir kaç konu başlığında inceleyip yanıt bulmaya çalışacağız. Google adwords yardım forumundaki şu makalelerinizi bilginize sunuyorum.
Reklamlarınızı görememenize neden olabilecek, sık karşılaşılan bazı durumlar vardır. Bu nedenleri belirlemenize yardımcı olmak için güçlü bir araç geliştirdik: Reklamlarınızı görememenizin gerçek nedenini öğrenmek için Reklam Teşhis Aracı’nı kullanın . Bu araca, hesabınızın Araçlar sekmesini kullanarak istediğiniz zaman erişebilirsiniz.
Ayrıca, önce Kampanyalar, ardından da Anahtar Kelimeler sekmesini tıklayarak herhangi bir anahtar kelime için anında teşhis işlemi yapabilirsiniz. Herhangi bir anahtar kelimenin yanındaki konuşma balonu simgesini tıkladığınızda daha fazla bilgi görünür.

Reklamınızın önizlemesini yapmak için, normal bir Google araması yapmak yerine Reklam Önizleme aracını kullanın. Reklamınızı Google’da birçok kez aratmanız, reklamınızın birçok gösterim almasına ve tıklama oranınızın (TO) düşmesine yol açarak reklam konumunuzu etkileyebilir. Bu nedenle, aratma yöntemi yerine Reklam Önizleme aracını kullanın. Bunun yerine aşağıdaki seçeneklerden durumunuzu en iyi anlatanı tıklayarak, reklamınızın görünmemesinin olası nedenlerinden bazılarını incelemeyi de seçebilirsiniz: ”

Google Adwords Reklamları aracılığıyla sorunsuz bol kazançlar dileriz…