Tüm geniş müşteri ağı olan firmalar gibi uzman tescil’de ticket ( destek bildirimi ) sistemi ile müşterilerine destek vermektedir.

Böylece çağrı merkezini arayarak hatta bekleyerek zaman kaybetmez işlemlerinizi bir tık öne alırsınız. Unutmayın ki çağrı merkezimizin yapacağı işlemde budur. Sizin adınıza destek bildirimi ( ticket ) açmak.

Peki destek bildirimini siz kendiniz oluşturursanız ne avantajlarınız olur?

* Öncelikle çağrı merkezinde işlem sırası beklemekten kurtulursunuz.

*Çağrı merkezinde bekleyenlerin aksine daha çabuk isteğiniz işlem sırasına alınır ve hızlı bir şekilde sonuçlandırlır.

 

Peki destek bildirimi ( ticket ) nasıl oluşturulur?

Aslında bu işlem çok kolay öyle ki departman departman ayrıldığı için istediğinizi istediğiniz departmana doğrudan iletir ve mesajlarınıza anında cevap alıyorsunuz. Destek bildirimi (ticket) oluşturmak için aşağıdaki adımları takip etmeniz gerekir.

* www.uzmantescil.com.tr adresinden eposta ve şifrenizi yazarak müşteri girişi yapmanız gerekir. ( unutmayın şifreleriniz sizin çok değerlidir. Şifrenizi herhangi bir kişiyle paylaştığınızda sizin adınıza her türlü işlemi yapacağını unutmayın. Şifrenizin sorumluluğu size aittir. )

*Müşteri panelinden teknik destek menüsüne tıklayın.

*Açılan ekranın sağ tarafında bulunan bildirim gönder butonuna tıklayın.

*Probleminizle alakalı olan departmanı seçin. ( örn: Satış – destek – muhasebe vb. )

*Mesajınızın konusunu yazın ve probleminizle alakalı detaylı bilgi verin. Sitenizin panelinden işlem yapılacaksa admin kullanıcı adı ve şifreyi paylaşmayı unutmayın. Eğer aldığınız hata yada problem ile alakalı resim yada dosya varsa eke ekleyim mesajınızı sınıflandırdıktan sonra ( düşük – orta – yüksek ) mesajınızı gönderin.

* İlgili departmanlarımız işleminizi sonuçlandırdıktan sonra size sizi bilgilendirerek destek bildiriminizi ( Ticket) kapatır.

 

Uzman Tescil’i seçtiğiniz için teşekkür ederiz. Sorunsuz günler dileriz.

Saygılarımızla